Cum crești vânzările prin marketing. Sfaturile ambasadorilor BCR Școala de Business
Ți-ai dori ca publicul tău să-ți îndrăgească soluția și să fie loial business-ului tău? Consumatorul are nevoie să se implice emoțional pentru a lua decizia de cumpărare. Aici intervine activitatea ta de marketing! Mai mult decât o simplă linie de cost, marketing-ul reprezintă o investiție esențială pentru orice afacere care se respectă.
- De ce trebuie să creezi o poveste în jurul brandului?
- Care sunt cele mai eficiente metode de a ajunge la consumatori?
- De ce contează bugetul de marketing?
Efortul de marketing pare creativ și holistic. Urmărește episodul și află de la Dana Dima, ambasador BCR Școala de Business și Vicepreședinte & Private Banking BCR, cum să-ți planifici și bugetezi activitatea de marketing ca să-ți crești cifrele de profit.
O poveste în jurul brandului îți asigură o poziționare permanentă în preferințele clienților. Învață să te faci văzut și auzit acolo unde îți sunt consumatorii. Business-urile profitabile creează produse și servicii, dar vând experiențe!
Dana Dima, Vicepreședinte Retail & Private Banking BCR și Bogdan Cernescu, Director Corporate Coverage BCR sunt ambasadorii BCR Școala de Business. Ei ți-au fost alături în fiecare episod Imperiul Leilor pe PRO TV cu cele mai bune practici pentru antreprenori. Urmărește toate sfaturile lor pentru business-uri inteligente pe BCR Școala de Business.